Inwonende verzorgende regelen
Op haar visitekaartje staat ‘recruiter’. Maar Jade Murton doet veel meer dan alleen werving & selectie. ‘Ontzorger’ zou een betere functienaam zijn, want dat is wat ze voor de klanten van Zuster in Huis doet, met veel plezier en toewijding.
Zij kan voor U de perfecte inwonende verzorgende regelen.
Inwonende verzorgende neemt zorgen uit handen
“Het begint allemaal met het vinden van een assistent die goed bij de klant past. Maar ik regel ook veel formaliteiten die bij de zorg komen kijken zoals de inreis van een assistent en het regelen van vervanging wanneer iemand voor een paar weken teruggaat naar het thuisland. Ik ben vanaf stap één bij de zorg betrokken en ben van alles op de hoogte. Loopt iets niet lekker, dan zoeken we samen naar een oplossing.
Ik ben het eerste aanspreekpunt voor de assistenten. Ze kunnen me altijd bellen als ze ergens mee zitten. Ze doen belangrijk en mooi werk, ik heb zo veel respect voor ze. Sommigen zijn parels, we zijn zuinig op ze. We willen dat ze trots zijn op hun werk en hun loon. Dat ze de vrije tijd krijgen die ze verdienen en erop kunnen vertrouwen dat afspraken worden nagekomen. Ik stuur weleens een appje, gewoon om te horen hoe het met ze is. We willen een goede werkgever voor hen zijn.”
Is er een klik?
Of er echt een goede klik is, moet blijken wanneer de assistent aan de slag gaat bij de klant. In het begin bel ik regelmatig hoe het ermee gaat. Natuurlijk hoop je dan te horen dat ze het goed met elkaar kunnen vinden en dat de assistent haar werk naar wens doet. Als iets niet meteen lekker loopt, kunnen we dat bijsturen. Soms vindt de klant het moeilijk om dat direct met de zorgverlener te bespreken. Dan geef ik die tip door. De ene keer is dat een kookadvies, de andere keer het verzoek om liever iets gezelligers te dragen dan een zorguniform. En daarna kan het zo maar zijn dat je weken niets meer hoort, gewoon omdat het goed gaat.”
Kunnen we helpen?
Stel gerust een vraag of vul het formulier in voor een consult met een van onze specialisten.
Alle puzzelstukjes moet passen
“Ik haal de meeste voldoening uit de momenten waarop alle puzzelstukjes op hun plek vallen. Het is een continue puzzel om op het juiste moment, op het juiste adres de juiste zorg te bieden. We willen dat de klant tevreden is en dat de assistent haar werk met plezier doet. We hebben hier op kantoor een planbord waarop alles samenkomt. Soms moet je snel met een oplossing komen. Een assistent die haar pols breekt en snel vervangen moet worden, ik noem maar een voorbeeld. We zijn toch verantwoordelijk voor de continuïteit. Dan is het even alle hens aan dek. En dan ben ik blij dat ik dit werk doe samen met mijn collega’s.”